Awkward girls of ANTM

Top Model är inne på sin femtonde säsong. Jag har följt alla säsonger slaviskt och sett de flesta avsnitt två gånger. Verkligen Top Model nörd. Jag hejar ALLTID på den konstiga tjejen. Hon finns i nästan varje säsong. Ni vet hon som egentligen inte är snygg, hon är sjukt nördig och passar inte in nånstans, men så tar hon helt fantastiska bilder.

TYP


Amanda & Michelle cycle 7


Lauren cycle 10


Marjorie cycle 11


Allison Cycle 12

För att nämna några liksom. Vem det är i år är väl helt uppenbart? ANN WARD! Jag är helt förhäxad av den här tjejen. Hon är 1,88 lång, hennes rygg är lika krokig som Quasimodos och hon har den smalaste midjan i universum. Hon säger de konstigaste saker med den läskigaste rösten, och hon är... ehh.. Inte en natural beauty direkt.

¨



MEN. Hennes bilder är helt sjuka, jag kan inte riktigt sluta titta på den här. Vinner inte hon så slutar jag titta på Top Model för alltid.

Kommentarer
Postat av: lindAh

HON VINNER ANNAAAAAA !!! :D

2011-02-11 @ 20:31:19
URL: http://lindahbadom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0