GENIALELASTIQUE

ÄNTLIGEN EN ORDENTLIG FYLLA. Jag må vara tragisk men gud vad jag behövde det! Helt spårad kväll. Vi började hemma hos Sandra, sex tjejer och världens finaste Oliver. Så härlig hund, han satt med oss vid soffbordet som en i gänget hela tiden. Sen hamnade vi på Koi, inte helt ovanligt. Jag vill hata det stället, men 9 gånger av 10 har jag så jävla kul. Igår var inget undantag, bara snurrade rundor överallt och ingenstans. Klockan blev tre och dags att gå hem alldeles för snabbt. Vi letade upp efterfesteliten och packade in oss i en taxi för att hämta sprit hos John och mc feast till Linda på donken utanför stan... Bra plan. 400 spänn senare (då har man åkt mycket taxi...) blev det efterfest till låååångt in på morgonkvisten. Ett under att inga av mina grannar har knackat på idag och skällt ut mig. Kaos iallafall. Det första jag gör nedanför porten är att tappa min kamera i kullerstenen. Tre gånger studsade den! TRE! I STEN! Och den klarade sig utan minsta skråma! Sist jag tappade den hade jag typ 2 veckor kvar på garantin så då löste det sig så, hade ju varit fett kört nu. MIN TUUUUUR IBLAND ALLTSÅ. Nåja, musikkrig följt av sanning eller konsekvens  som blev jävligt jobbigt för vissa. Typ John som fick dricka en GT med salamiost, mima till Spice Girls i min toaborste och agera knulldocka när Filip skulle visa sin favoritställning. HAHA det sista lät sjukt fel men ni fattar. Väl? Tror klockan var åtta när alla däckade i en sjukt ofräsch hög i min säng. MMMMMMMMMMMMMMMMMMM. Idag har jag kommit undan jobb och "njutit" av en ledig söndag. Fruktansvärt bakfull och så har jag den värsta fuldagen någonsin, ser inte klok ut. Typ spritsvullen klimakteriekossa. Det fanns en tid då jag kände mig som snyggast bå bakfyllan. Den tiden är förbi. Nu ska jag väcka Linda som fortfarande ligger halvdöd i min säng. Eller så skiter jag i det, mysigt med sällskap fast hon inte gör så mycket väsen av sig...


Dancin' dog


fina fina fina <3


Här har vi dem! Efterfest personifierad!


Sanning eller konka på mobilen, bra app där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0