2 jobb och heltidsstudier

ÅH VAD JAG VÄNTAT LÄNGE PÅ ATT FÅ VRÄKA UR MIG DET DÄR! Det får mig att känna mig så sjukt upptagen och ambitiös. Kirrade jobb nummer två alldeles nyss, läge att korka upp champagnen? Är det överdrivet klockan tolv en måndag?

Kanske. Lutar åt ett träningspass istället. Binc och Sandy har lurat med mig till deras pensionärsgym. Det är fantastiskt! Det jobbigaste med att träna tycker jag är fullproppade gym med en massa snygga, vältränade människor som liksom... hänger och... posar, istället för att träna. Ni vet? Jag får ångest bara av tanken. NEJ, på pensionärsgymet får man vara hur ful och fjantig man vill, och ur högtalarna pumpas pensionärsdisco 2,0 (Tom Jones - Sex Bomb, Rednex - Cotton eye Joe, Cindy lauper - Girls just wanna have fun) Grrrymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0