FETmisslyckad tjejmiddag följt av FETmisslyckat akutintag

Vi kör en liten grej varje torsdag. Vi har bestämt att vad som än händer så är torsdagen vigd åt tjejmiddag. Igår var min tur. Jag hade gett mig fan på att få ihop middagshelvetet trots att jag mådde typ skitdåligt. Sagt och gjort, bara det att någon var sjuk, någon var hundvakt till tre galna hundar, någon hade fastnat i Paris och någon i Stockholm. Bianca kom en liten stund, sen var hon tvungen att ta tåget till Kastrup för att boarda ett plan till Thailand den lilla stackaren, Linda ville stanna och mysa men när min parasit i magen började vinna allt mer mark och det började bli riktigt obehagligt rådgjorde jag med lite vårdkunniga och stack till akuten. Det låter ju jättedramatiskt men det var det inte, jag får inte gå till en vårdcentral i Malmö för jag är inte skriven här. Bara jävligt bull att hänga på akuten 21-05 och sen bli hemskickad med diagnosen: ??? Och inte en jävel sa något om en parasit, blev nästan lite besviken. Vilken triumf det hade varit för mig! Om de bara: DET ÄR EN ENORM AMÖBA SOM KRYPER RUNT I DINA TARMAR VI MÅSTE OPERERA GENAST!


Tur man inte är sprutnarkoman, har stickhål i hela jävla armen för att prao-eleven som skulle ta mitt blodprov inte kunde få svar i mina "extremt tunna kärl".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0