Jag är expert på att diagnosticera mig sjä...

Jag är expert på att diagnosticera mig själv när jag är sjuk. Jag googlar inte ens, vilket tydligen är väldigt populärt annars. Nej, jag får för mig att mina symptom beror på en viss åkomma sen HAR jag den och obsessar om saken där jag ligger döende i soffan. Idag har jag gått in i väggen rätt rejält, hela tre diagnoser har jag ställt. 1. Synfel, med migrän och huvudvärk till följd. 2. Parasit i magen. Jättejobbigt, och mycket långsökt diagnos baserad på lite magont. Men det är ett udda magont och jag SER en parasit krypa runt och göra otyg i mina tarmar! Jag seeeer den!!! 3. Hiv. Den här är ju skitjobbig som ni kanske förstår. Men det tror jag att jag har varje gång jag har feber utan att det är i kombination med snuva. Jag har haft dödsångest hela dagen till följd av det här. Det sjuka är att jag inte vet ett skit om Hiv-symptom, men jag KÄNNER hiv:en i kroppen precis som jag SER parasiten i magen. Så nu vet ni hur twisted jag är i sjuksoffan. Godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0