Lite lussebulleöverdos men glad ändå

Dagens kost:
4 Lussebullar
11 Pepparkakor
1 Clementin
1 Tuggummi som hette Beauty som man visst skulle bli snygg av (hände inte).

Ja alltså inte helt föredömligt. Det värsta är att mitt kylskåp är tomt och min köksinspiration är lika med noll efter en total överdos huslighet igår i samband med bakningen. Jag är nästan chockad över att jag hade det i mig. Kan sitta och titta på en av de där lussebullarna överlänge, bli stolt i hela kroppen för att JAG HAR GJORT DEN MED MINA EGNA HÄNDER. Sen äter jag den, och fortsätter tänka så för den är så jävla god. Men ska jag få något annat än lussebulle i magen idag så får jag pallra mig ut till Emma, hon ger mig mat och vin har hon sagt. Så så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0