Mitt heavy cross är tillbaka!!!


Alltså förlåt för överposig bild, men jag är ABSOLUT inte i skick att ta någon ny (och kommer förmodligen aldrig bli igen). MEN! Vad jag skulle säga var! Att i lördags kom Miriam på att hon hade mitt älskade korsörhänge, försvunnet sen ett år tillbaka, hemma hos sig! Från början var de två. Det ena tappade jag redan i Paris, det andra höll jag sedan hårt i. Tydligen inte tillräckligt, för en dag var det bara borta, kunde inte alls förstå vart det tagit vägen. Jag hade visst tappat det på busshållsplatsen, och Miriam hade hittat det. Men eftersom vi inte kände varandra då hade det inte blivit av att hos gett det till mig direkt, och sen hade hon glömt bort det. Men idag fick jag tillbaka det, drygt ett år senare liksom. SKITNÖJD för det var ännu snyggare än jag mindes det, dock svintungt.. Anar dock att jag kommer tröttna på korsen sjukt snart, har missbrukat dem i två år och det börjar gå till överdrift. KORSBONANZA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0