Ni märker nog att jag är rätt fascinerad a...

Ni märker nog att jag är rätt fascinerad av det här med grannar. Ett jävla tjat är det ju här emellanåt om mina grannar. Nu hörde jag precis grannen åt höger (det var vänstergrannarna som grälade) tappa upp ett bad. Och nu ligger vi här med några futtiga gipsskivor och en bit isolering emellan oss och myser. Han i sitt badkar och jag i min säng. ALLTSÅ FÖRLÅT! Men jag tycker det känns helt sjukt obekvämt att vara typ 30 cm från en helt främmande, naken människa, när jag befinner mig i min egen säng! Kan inte släppa det! Den futtiga väggen emellan oss är en så himla klen tröst när jag hör hur han plaskar rundor i sitt badkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0