Ni vet när man kommer på sig själv med någ...

img_1787 (MMS)

Ni vet när man kommer på sig själv med något man aldrig trodde man skulle göra. De där situationerna när man blir tvungen att revidera bilden av sig själv, och det är inte till det bättre. Jag fann alldeles nyss mig själv, med örat pressat mot botten av detta glaset, i sin tur tryckt mot väggen. JAG TJUVLYSSNADE PÅ MINA GRANNARS GRÄL. Men hur skulle jag kunna låta bli? Det skreks och gräts och kastades saker, det var ett sånt gräl jag trodde bara hände på film. Hur som helst, inte okej. Nu sitter jag och stirrar på glaset, känner mig smutsig! Tror jag tar med det ut och slänger det i soprummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0