SAKNAD


Det jag saknar allra mest just nu är LILLA RO. Sist jag var hemma var en fika där typ den största anledningen till att jag åkte hem över huvud taget. Men JUST PRECIS EXAKT den helgen jag prickat in var det stängt. Så nu åker jag hem nästa helg igen, BARA för att åka dit, tror jag ska hänga där en hel dag och bara vara lycklig. Jag är typ aldrig så nöjd med livet som när jag är där. Eva & Palle är de bästa människorna jag känner och jag saknar dem innerligt. Kanske kanske ska jag slå till på något fint ur Pelekas höstkollektion. 

Rensar min hårddisk och hittade bilderna vi tog för ganska exakt 3 år sen nu. Då lärde jag känna Challe och hennes fina hund Dina också. Älskar den här bilden, ser ni henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0