TIME FLIES

Ja jävlar i min lilla låda vad tiden flyger! Det känns som att jag skrev här igår, men det var NIO dagar sedan. Jisses. Kissie & company skulle avrätta mig om de visste. Det här med att blogga är jag inte alls lika bra på som jag gärna vill tro.

Helgen kan jag sammanfatta ungefär såhär:

- 4 glada vänner skulle ses på Biancas 25 kvadrat för ett glas vin i fredagskväll. Vi vet inte vad som hände, men plötsligt var vi 10 glada vänner istället. Och planen vi hade att visa respekt för grannarna med 3-månadersbebisen vägg i vägg, försvann ut genom fönstret. Fy! Illa! Älskar att Emma och Bianca lyssnade på exakt samma musik som jag när de var 15-16. Vi stod på bord och stolar och sjöng med i The Kooks-låtar för kung och fosterland. FINT!

- LÖRDAGMORGON. TVÄTTID. JÄVLIGT TAJMAT ANNA ELLER HUR?! VAD DUUUUKTIG DU VA NU VA. Vet inte när jag ska lära mig att jag är TOTALT ofunktionell innan 12.00 varje dag efter fest.

- Lördagkväll. Gjorde ett besök i lovebird-nästet, lät mig skämmas bort  med vin, godis och chips. Fick en Pippi Långstrump-dvd med mig när jag gick. ÖVERGLAD!

- Vidare till Paddys där jag mötte upp mina top 3-classmates och avnjöt en helt jävla fantastisk blodig biff. Jag  och Miriam fick tårar i ögonen så gott det var. Drink på Victors på det, sen gjorde jag något mycket ovanligt! Avslutade lördagkvällen innan halvfyra! Cyklade hemmåt vid ettsnåret, poppade popcorn och tittade på Pippi i godisaffären.

- Idag har jag hängt i en lägenhet på Norra Grängesbergsgatan hela dagen. FETT!! Eller inte. Jeeez, fick creeps i hela kroppen när jag gick därifrån. Hade typ hellre dött än att bosätta mig i de där hoodsen. Tacka vet jag mitt älskade Ribban.

Nu ska jag typ skala av mig min feja, fjortisacne gånger 3000 anfaller! Så jävla tröttsamt... 


Tycker jag gjorde en rättså fet fladdermusimmitation i fredags, aight?!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0