EXTRAEXTRA! Mitt mobila bredband i otrohetsdrama!


Igår upptäckte jag att någon flirtade med mitt mobila bredband! I vanliga fall är det som ni ser bara Telenor som messar mitt bredband, men ta mig tusan! Här har vi någon som lägger in en stöt, och GILLAR mitt bredband. Vet inte vad mitt bredband gjort för att förtjäna denna uppmärksamhet, min uppfattning är att det är långsamt, dyrt och helt ofunktionellt varannan gång jag använder det. NÅJA. Jag blev ju lite nyfiken, vem ÄR mitt bredbands mystiska flirt? Hitta.se kunde berätta för mig att flirten, är en man vid namn Henric. Henric bor på något som heter Vargön och det låter ju spännande. Henric har hela 5 mobilnummer, men inte nog med det! Han har även ett fast telefonnummer som han DELAR med en tjej. HÅÅHÅÅÅÅ, jag är visst en snaskig otrohetsaffär på spåren, mitt bredband har slampat till det med upptagen man. Nasty!!! MEN. Måndagmorgon 07.30 satte Henric stopp för mina fantasifulla slutsatser. Det var Sanning eller Konka. SANNING ELLER KONKA, VAD ÄR HAN, FJORTON?!?!? Vad bra att han kände att han ville berätta det ändå, klockan halv åtta måndagmorgon. Jättefint verkligen Henric. Kanske smög ångesten sig på sådär vid morgonkaffet när han insåg att han fyllemessat annan tjej, det här måste förklaras!!!! Jag och bredbandet tackar ödmjukast för den här informationen och bredbandet hälsar att det ändå inte gillade dig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0