LSHMSFOAIDMT(laughing so hard my sombrero falls off and I drop my taco)


Jag har en svag sida. Jag kan inte säga NEJ till den här bruden. Inte en tråkig stund med henne, det är ett som är säkert, men oj vad många gånger jag fuckat upp mitt liv för att jag prioriterat att dricka vin och dansa med henne istället för att typ bli frisk, jobba och gå i skolan... Igår delade vi en vinare i mitt fönster.


Jag var också med. Mycket gladare faktiskt än vad det ser ut som, jag försöker bara vara snygg tror  jag.


SÅHÄR GLAD JU!!!


Det är mysigt hemma hos mig. Alla trivs hemma hos mig. DET ÄR SÅ!!


Sen blev vi trötta på varandra och ville träffa annat folk. Vi cyklade på ostadiga hjul tilll Victors och mötte upp många fina. Bland annat Jonatan! Som hade varit i Köpenhamn och rökt cigarr hela dagen.


Sen glömde jag att jag hade kameran i väskan ett tag. Vi drog i allafall vidare till Belle epoque och drack coctails på Lindas bekostnad, dåligt samvete där faktiskt. Storyn var såhär, att en gång när vi var där i somras så råkade Linda sätta sig på glassplitter och fick en asstor glasskärva i rumpan! Det gick hål i byxorna och det började forsa blod. Belle Epoque-människorna var såklart helt förstörda och lovade henne gratis drinkar nästa gång hon kom. Men hon kom ju inte! Men det gjorde ju vi! Sen köpte jag ostpopcorn av en arab.


Och så Noize på Babel på det. Svettigt som vanligt men ovanligt folktomt. Jag blev nerputtad för ett 1,5 meters STUP av ett bitchigt litet Farstaglitter. Ramlade på tre jättesöta pojkar som tog emot mig med öppna armar och skällde ut Farstaglittret. Fint ändå. Vi hamnade på St Knuts torg. Alltså verkligen på. Utan att reflektera över saken och utan en plan satt vi oss ner mitt på torget och satt kvar i en timme. Det var ju en så jävla härlig kväll!







...................................


Efter det så åt vi popcorn utanför Jonatans port i 30 minuter. Ringde typ alla i våra telefonböcker (ber om ursäkt för detta...) och när vi insåg att verkligen INGEN ville ha med oss att göra letade vi upp numret till en kille som vi hängt med under kvällen på Eniro. Alltså. Han blev skiträdd, tyckte att vi var "creepy", nähä, det menar du inte? Och han ville verkligen inte ha efterfest med oss. Så vi hade inget annat val än att gå hem. Pengar till taxi var det ingen som hade så en timmes nattlig promenad. ÖVERKUL!!!

Och det var det!
VAD FINT VÄDER DET ÄR IDAG FÖRRESTEN, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0