PALJETTEROCHGLITTEROCHGLAMOUROCHDRAÅTHELVETE!


Den här gamla godingen ja! Kostade typ skjortan och har fått lämna min garderob EN ENDA gång på TRE ÅR. Ytterligare ett par gånger har jag haft den på mig och ångrat mig i sista sekund. Jag känner mig o.b.e.k.v.ä.m.

Nu sitter jag här och är lite nervös, för ikväll ska den på, och jag har INGET ALTERNATIV som platsar i desscode gala. Har inte provat än (smyghåller tummarna för att jag inte kommer i den så kan jag stanna hemma och äta chips och kolla på Bonde söker fru ikväll) men ska se om jag inte kan komma undan med mina mc-boots till eller om det ser för knäppt ut. Skulle rädda kvällen för min del! Om jag ser mig i spegeln, sådär uppklädd till tänderna, tänker jag inte: WOW VAD JAG ÄR SNYYYYGG, eller så. Jag tänker: vem är den där snobbiga idioten? Sen måste jag föra mig som den där snobbiga idioten hela kvällen, och det går alltid åt helvete och så gör jag bort mig. Det är därför jag trivs bäst i mina luffarkläder. They go with my luffarpersonality you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0