Se där! Där ligger min väska och gapar, li...

img_1101 (MMS)

Se där! Där ligger min väska och gapar, lite nonchalant halvpackad sådär (min förmåga att få in ordet packad i varje inlägg oavsett sammanhang va?!) Fram till att tentan var avklarad kunde jag inte riktigt picture myself on a plane to London liksom, jag bara London? Jaha, vad ska det vara bra för? Har jag väl inte tid med? Sen! När tenthelvetet var skrivet så bara exploderade det i min sega hjärna. IM GONNA BE ON A PLANE TO FUCKIN LONDON LIKSOM! Jag har aldrig varit i London och tjatat om att åka dit typ i 10 år, så det är därför jag är så excited att jag inte kan låta bli att packa min väska 33 timmar innan avfärd istället för 3, vilket är standard när jag ska resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0