charitycase

ÅH JAG DÖR AV SKAM!
Råkade säga till min chef att jag hade ont i magen.
Hon frågade varför.
Jag sa att det förmoooodligen berodde på att jag de senaste dagarna levt på yoghurt + musli + knäckemacka + kaffe.
Hon frågade varför.
Jag skrattade och sa att det var för att jag är pank (SANT, men herregud, nånstans väljer man ju att vara pank. Jag hade ju kunnat prostituera mig eller sådär om jag verkligen inte pallade äta knäckemackayoggimuslikaffe tre gånger om dagen).
HON BLEV ARG! Sa att jag inte kunde vänta mig att hon skulle låta mig gå hem och svälta om jag berättar det där. Och då verkade det ju som att jag hade någon sjuk baktanke och försökte tigga cash och mat av henne på ett sjukt sneaky sätt. OCH SÅ VAR DET INTE! Jag VILL äta mina knäckemackoryogimuslikaffe tre gånger om dagen! Men då hade hon redan slutat lyssna...
Så hon lastade på mig konserver och så fick jag låna 300 spänn.

JA! VERKLIGEN DÖÖÖÖÖR AV SKAM NÄR JAG TITTAR PÅ DE DÄR PENGARNA. Men ska köpa käk för dem och isolera mig och plugga sönder tills lön om en vecka. Det blir bra det. Hehe. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. DÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0