FREDAGZMYZ

Hey friendz. Vad gör ni ikväll? Dansar, dricker sprit och hånglar hoppas jag? Det borde man göra fredagkvällar. Men inte jag. Jag har insett att om jag ska palla mina vardagar så platsar inte alkohol dans och hångel i ekvationen, därför dricker jag te med min mamma framför brasan hemma i ångeststan. Och det är inte ens en uppoffring! Jag vill inget hellre än att sitta klistrad på min kontorsstol på praktiken och jobbajobbajobba. Gratis. MEN ÄNDÅ! ÅH! EN KICK ÄR VAD DET ÄR!

Little Dragon är i Lund ikväll. Konsert efter konsert bara passerar i Skåneregionen, och ju fler jag missar ju mer förstår jag att jag MÅSTE JU TA TAG I KONSERTHÄNGET! Maahh, det är ju typ det roligaste som finns, och så blir det så sällan. Lite sur när jag tänker på de som fick dansa till det här ikväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0