FÖDELSEDAGSSÖNDAG

Igår fyllde Emma tant! NÄE, men tjugotre! Vi börjar bli vuxna nu alltså.. Ännu mera vuxen kände jag mig när jag fick lämna champagnebrunchen för att springa iväg och leka mäklare hela dagen. Första visningsdagen med Svensk Fast och det var kaos från början till slut.. Först kommer jag på att jag glömt boka visning med säljaren på första stället. Sen kommer min mäklare på att hon gjort exakt samma sak på nästa ställe, + att Sydsvenskan annonserat fel tid. Min tredje visning kom jag fem minuter sent till, tre sällskap står utanför och fryser halvt ihjäl. Ovanpå det har jag i allt kaos inte hunnit läsa på om lägenheten, allt jag visste var att den hade 4 rum, så jag kan inte svara på en enda fråga. Helt okej pinsam dag. Allt medans resten av gänget roade sig med go cart. Tillåt mig att bli lite bitter... Sen joinade jag Johan och Bincen Emmas släktkalas och det var mys-overdose som vanligt hemma hos familjen Cholat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0