Det är den tionde januari och jag har reda...

Det är den tionde januari och jag har redan hunnit med två utomhusfikor i år. Jag vet inte om det är vädret eller jag som inte är helt normal. Hursomhelst, nu är det slut på det tills det är minst 15 plus och solsken. Jag sitter under min pläd som ser ut som en isbjörn och fryser inifrån och ut. Totalt nedkyld. Soft dag på stan iallafall! Har inte hängt på stan på flera månader, och nu minns jag varför. Man blir pank! Köpte en massa skit som jag redan vill stoppa tillbaka i påsarna och lämna till typ Myrorna. De enda gångerna jag köper saker jag faktiskt gillar är när jag köper sånt som kostar halva månadsbudgeten och det funkar ju kanske en gång om året ungefär. Mm. Ikväll ska jag titta på tävä! Jag har ett tävä-tips till er! Hinsehäxan på ettan! Del ett var igår, och den måste vara det snyggaste mest välproducerade svensk tv åstadkommit på år! Sesååå, checka del ett på svtplay och bänka er 21.00 ikväll, jag har typ längtat hela dan, dååå snackar vi bra tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0