Jamen här sitter jag och ser ut som en av ...

Jamen här sitter jag och ser ut som en av vampyrerna i twilight. Inte ens en halv flaska clear eyes rådde bot på detta. Det där med att gå och dö blev det inget av minsann. Helt plötsligt satt jag i Sandra och Fredriks fancy soffa med ett glas vin i handen. Klockan ett när det VERKLIGEN var läge att gå hem och sova tyckte mitt goda humör att vi skulle gå till Moriskan. Vi som i jag och mitt goda humör alltså. Vi hade trevligt, jag och mitt goda humör. Så trevligt att tre timmars sömn var allt jag hann skrapa ihop innan jobb, därav the vampire eyes. Efter jobb kan man gå hem och sova ikapp, men mitt goda humör ville käka pasta på Vapiano. Efter det är det enda logiska att gå hem och sova ikapp. Men mitt goda humör vill dricka vin. Så nu gör vi det. Jag undrar lite.. Är mitt goda humör en vän eller fiende? Utan det hade jag tveklöst legat däckad under min isbjörnspläd för längesen. I huvudet är jag lycklig men mina händer skakar och mina ögon är röda. Trevlig kväll och så, om min kropp överlever natten så hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0