Lana del FAKE

Jag gillar ju Lana del Rey, Video Games och Born to die är helt fantastiska låtar. Och hon är TOKSNYGG. Och hon har en skön röst. MEN. Det här liveframträdandet från Saturday night live fullständigt krossar föreställningen om henne som en från himmeln sänd ängel, det gör rent av ONT att titta på det. Har ni någonsin sett en människa mer obekväm i sin egen kropp? Hon vet ju inte var hon ska bli av stackarn! Kanske är det meningen kan man tänka, det här med att vara fel och awkward kan ju vara ball ibland, men om det handlar om ett väl utarbetat scenspråk så är det ett stort fett FAILURE. ÅH. Seriöst. Jag mår dåligt när jag ser hennes krökta rygg, hennes tafatta fingerviftande, taktlösa höftsvängningar och halvhjärtade piruetter. Det hela blir ju inte bättre av att det framgår rätt tydligt att fröken del rey IRL knappast är något sång-esse heller. Helt plötsligt blev Lana Del Rey en människa av kött och blod, och det känns ju i och för sig som någon slags lättnad.
FAKE FAKE FAKE:

Kommentarer
Postat av: Tu

men GUD! detta var ju helt hemskt. hade ingen aning att hon var sa har live. kunde inte sagt det battre sjalv: "mår dåligt när jag ser hennes krökta rygg, hennes tafatta fingerviftande, taktlösa höftsvängningar och halvhjärtade piruetter"! kunde darfor inte se klart hela upptradandet. soz, lana.

2012-02-13 @ 20:52:38
URL: http://tu-bang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0