Måste uppdatera min gardeob, mäklaruppdate...

img_2841 (MMS)

Måste uppdatera min gardeob, mäklaruppdatera. Kan visst inte glida runt på praktiken i en noppig kofta, tights och uggs från 2007. Nähä. Enligt Biancas shoppingtärningar ska jag satsa på tre par sexiga skor! Det kanske ligger något i det! I onsdags fick jag en telefonsäljlektion med budskapet sex säljer. Praktiserade detta i luren hela den kvällen när jag ringde alla i en bostadsrättsförening och försökte pracka på dem mäklarnas tjänster. Slutsats: jag har inte något sex i rösten, därför kan det ju vara klokt att sätta det på fötterna istället. Nej, godnatt nu. Det är ju en dag imorgon också. Och dagen efter det. Och efter det igen. Och... Jag har inte en ledig dag i sikte! LÅT MIG SLACKA! Som jag alltid gjort och som jag gör så bra. Åååååååååååhhhhhhhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0