EURODIZCO



TJA! Det är söndagmorgon. Eller nej, eftermiddag nästan men iallafall. HÄR SITTER JAG. Och tåtar ihop en liten eurodiscoplaylist med godbitar som pandora, alice deejay, leila K och BLÜMCHEN!! Dog hon förresten i en bilolycka eller var det bara något sjukt rykte som gick??? Det var chips-fest igår igen, med eurodiscotema den här veckan och HERREJÄVLAR VAD JAG GICK IGÅNG PÅ DETTA! Det bor en väl dold discobög i mig. Tyvärr var det inte många som kände som jag. Folk flydde eurodiscogolvet för andra golvet där JORDENS DEPPIGASTE DJ snurrade skivor. Nåååja, mer spejs till mig och alla BALLA människor i neon, peruker, platåskor och glitter. KÄRLEK. Jag älskar att dansa. Om ni missat. Åh. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0