thursday


GODMORGON! Fast egentligen har jag varit vaken ett tag. Linda har ringt och väckt mig i tid ett par mornar i rad nu. Det är skönt. Får ångest av att sova längre än till halv nio, egentligen. Jag bloggar ju sämst i veckorna! Mest för att jag är sjukt oinspirerad. Jag lever för helgen, och därimellan slavar jag på ett kontor alternativt sitter begravd i en fet bok skriven av en torr ekonomgubbe som heter Klas Eklund. Men idag kör jag caféplugg, soft att komma ut bland lite folk liksom. SOFT att ha lite smink i fejan en torsdag! Känns som att det är feeezzzzt på gång. Men så var det inte så. Det ska förberedas redovisning, opponeras och värderas. 3 flugor en smäll. Hoppas vi blir klara innan espresso house stänger bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0