munster by jeffrey campbell


Jag har fått en platåskocraving sen i lördags. Klart jag har. Den har legat och grott ett tag ju, men nu kvalar den nästan in som en tvättäkta besatthet. Jag förstår er som vill spy lite på de här skorna. Jag FÖRSTÅR om man tycker att de är helt vidrigt fula. Men det kan ju inte jag hjälpa. By Jeffrey campbell såklart. Tror jag ska belöna mig att beställa dem om vi får godkänt på b-uppsatsen som vi lämnade in idag. TOTALLY SAFE to say för min plånbok, då jag kan sätta min högra arm, och mitt högra ben med för den delen, på att vi får komplettera. HEHEHEEHE, ball om vi inte får det nu. Då behöver jag bara beställa en sko. HEHEHEHEHEHEEHEHEH.

Kommentarer
Postat av: Tu

jaaa! kop kop kop kop dem!! jag alskar dem!

2012-03-05 @ 22:01:22
URL: http://tu-bang.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tycker annars att du kan köpa dem som en present till dig själv för att du är FÄRDIGpluggad i vår!

2012-03-11 @ 16:34:00
URL: http://itbecomesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0