iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh

Jag stiiiinker bränt kött. Alltså verkligen grillad människohud. Vet att jag kommer ligga och vrida mig i hudrelaterade plågor hela natten, allt till följd av ett solmarathon i eftermiddags. Lyckan över att sommaren är här, och DUMDRISTIGHETEN. Vad är det som gör att man inte FÖRSTÅR att skinnet inte sett något som liknar sol på tre kvartal? Dum dum dum.

Den här veckan har varit sjuk i huvudet förresten. GUD HAR HÖRT MINA BÖNER! ALLT VÄNDER NU. Sug på den här: Jag har blivit erbjuden inte bara ETT men TVÅ jobb. Alltså tack. Och jag kan inte bestämma mig. Soft problem iochförsig men det kan ju sluta med att båda går upp i rök. Förhoppningsvis är papper påskrivna i slutet av veckan så jag kan chilla. Eller typ fokusera på plugget, risken är typ överstor att jag inte klarar min sista tenta (inte öppnat en bok.........) och då går mitt liv åt helvete igen. Det är kanske så gud tänker sig det. Skulle vara mer classic me när jag tänker efter.

Nyss hemkommen från en konferens på Österlen som bjöd på skog. skog. skog. Det var så mycket blairwitch project i natt att jag blev rädd på riktigt, och lättskrämd är jag faktiskt inte. När jag tillslut somnade drömde jag att jag och Angela målade oljetavlor i en liten liten verkstad tills vi blev höga på färgångorna och sjöng mystiska hymner och sen spydde Angela. Sen lekte vi dunkgömme i en ladugård med en varan. Sen blev det morgon och så småningom lunch och då serverades det lamm och Angela spydde för hon har problem med lammlukt. Eller så. SJUKT! Jag drömmer sanndrömmar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0