Dolda skills?

Åh de senaste dagrana har varit de underligaste på mycket länge. Känns som att jag är fast i någon slags bubbla med en massa funderingar jag inte ens vet om jag har rätt att ha. Åh, luddigt det där. Jag kan bara hoppas att allt löser sig till det bästa så småningom.

I eftermiddgas när jag powernapade drömmde jag den sjukaste drömmen någonsin. Jag satt på en båt, som gick så jävla fort över Öresund. Det blåste sjukt mycket och jag frös. Jag hade på mig mina wesc-lurar och jag lyssnar på the knife. Det var verkligen the knife, det som var weird var att låten inte finns. Alltså. När jag vaknade kunde jag sjunga den. Det var den bästa knife-låten jag någonsin hört. Och texten sen, den passade perfekt in på allt jag känner just nu. Så sjukt creepy, men ändå fint på något vis. Jag undrar om jag kanske har en latent förmåga att skriva musik. Jag tror jag tar kontakt med syskonen Dreijer redan imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0