Kortslutning i min hjärna nu alltså.

Vi har ju inte snackat OS här på bloggen. Inte alls faktiskt. Därför är det kanske lite otippat, (eller jag vet inte?) att nu, när jag tänker göra det för första, och antagligen sista gången, så blir det om boxning. Japp, boxning.

FÖR VET NI HUR MYCKET MÄNNEN SOM BOXAS I TV FÖR TILLFÄLLET, VÄGER?!

De väger fyrtioåtta jävla kilo. Alltså. Hur är det möjligt?! Jag kommer inte kunna sova, för jag förstår inte hur en man med så mycket muskler som de ändå har kan väga 48 kilo?! Det är inte rimligt. Jag köper det inte. Jag accepterar inte att väga typ femton kilo mer än en man. Det trista är dock, att om jag och en 48-kilos-man av någon anledning skulle gå en rond. Så skulle han banka skiten ur mig på tre sekunder. No shit. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0