Earthquake minsann

Det var alltså jordbävning i morse! Jag vaknade helt förvirrad och kastade mig upp ur sängen och tog tag i väggarna för att det skulle sluta ungefär. Jisses nu har jag blivit helt knäpp tänkte jag när det slutade skaka. För det skakade verkligen som tusan i mina väggar. Skakar gör det i och för sig bara av en liten vindpust, men ändå. Mitt hus hade inte pallat en sekund för den blåsande vargen i sagan om de tre grisarna eller vad fan den nu heter. En gammal pinnkoja är vad det är. En fin pinnkoja men dock. Är lite frövånad över att jag accepterade att jag nog blivit knäpp och somnade om på en halv sekund. Nåja. Men det var alltså en RIKTIG jordbävning! Skönt att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0