Saved by.... Bowling?

Min enorma bowlingskräck räddade mig från en date jag hellre dör än går på. Se där.
Så här lät det:
- Gillar du bowling?
- NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Jag fixar inte bowling. Först trodde jag att det berodde på att det mest ångestframkallande jobbet jag någonsin haft var på bowlinghallen. Men nej. Det är inte det. Bowling är så jävla svennigt. fulkultur fulkultur fulkultur. UÄH. Jag vill inte beblanda mig med kärringar som klätt upp sig i cowboyboots, vita jeans och nya toppen från Kappahl, blonderat håret och dratt kajalpennan några extra varv runt ögat, för att gå och bowla. Månadens festligaste händelse. Död åt bowling.

Kommentarer
Postat av: jillian

anna. din profilbild gör mig helt mållös. du är gräsligt snygg. jag försökte verkligen hitta ett ord som passade! god damn it, girl. You're hot!

2008-12-05 @ 21:47:04
Postat av: Anna

Aw vad glad jag blir nu! Var inte säker på att jag gillade den.. Söt du är!

2008-12-06 @ 10:25:23
URL: http://neuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0