Socker min vän

Jag ramlade djupt ner i sockerträsket för ett par veckor sedan. Alltså verkligen djupt. Massor av smågodis varenda dag. Det värsta är att man drar på sig ett sjukt sockerberoende som det krävs lite disciplin för att döva. Och det där med disciplin är ju inte min starkaste sida. Just nu har jag ett galet sockersug tillexempel. Då brukar jag dricka lite blåbärssoppa, och rabbla: "Du blir tjock och får finnar du blir tjock och får finnar", som ett mantra ungefär. En annan metod är att sätta sig här vid datorn, och det är anledning nummer ett till att jag skriver det här totalt meningslösa inlägget just nu.

Hej.

Kommentarer
Postat av: kisse

jag befinner mig i samma träsk

2008-11-19 @ 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0