Fulhångel!



Okej. Det här är framsidan till en broschyr som handlar om sex och samlevnad. En såndär man delar ut i skolan till trettonåringarna. Det är väl när man är tretton ungefär som hormonerna börjar flöda och de vuxna tänker att nu måste vi gå in med det starka artilleriet för att tonårshormonerna inte ska leda till förödande konsekvenser.

Jag tittar på bilden. Och kommer fram till att det är något av det osexigaste jag någonsin sett. På rak arm stör jag mig på inte mindre än fem saker:

1. De tungrullande tu ser ut att vara medelålders. Varför?
2. Tejens frisyr. Permanent gone bad...
3. Tjejens hållning.
4. Slitningarna i baken på killens MANCHESTERbrallor. Mmmm...
5. Killens vita strumpor i ett par skor som helt klart ser ut att tillhöra en tjej.

Nej. Man blir ju inte sådär jättesugen på att ligga. Men så tänker jag, det måste ju vara det som är meningen! Broschyren ska avskräcka ungdomar från sex så att tanterna på ungdomstagningen slipper bekämpa all kondylom, klamydia och gonorré. Kan funka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0