Ett alltför tydligt tecken på rastlöshet

Ok. Jag vill färga mitt hår rött. Är det någon som vill ge mig bra skäl att låta bli SÅ UT MED SPRÅKET, jag letar desperat anledningar att låta bli nämligen. "Du kommer ångra dig" är så jävla bra, men den tycks liksom inte tillräcklig. Jag har tänkt på saken i hela tre dagar, jag tycker det är en lagom betänketid. Det hela började med att jag ville färga brunt. Men.. Been there done that, det är snyggt. Men trist. Rött dock, åh. Ja. Rött. Och oroa inte er, jag vet precis exakt hur jag vill ha det. En bild ska jag plocka med, och fixar han inte det, så gör jag det inte. Vill inte ha sådär trashigt lila/rött och inte heller sådär morotsrött. Nej. Öh. Uh. Brunrött fast mer mot rött än brunt. Är ni med? Jag tänker Nina Persson på tiden hon körde rött hår. Hittar ingen bild. Nej. Måste få detta ur skallen på något vänster nu.. Det kan ju gå illa för fan.


Kommentarer
Postat av: kisse

det är lite risky, men kan bli fint... jag är för feg, men prova du...

2008-10-23 @ 22:19:33
Postat av: Linnea

Jag tror att det blir coolt! rött hår e ballt!

2008-10-24 @ 13:05:58
Postat av: maria

Fraga bara dalia om vad hon tycker om sitt roda har. Hon har fatt farga om det ett antal ganger far fargen forsvinner sa fort pa ljust har och det ser ut som ja.. vet faktiskt inte vad. Men nar det ar nyfargat ar det jatte fint, dock inte 2 dagar efter... haha!

2008-10-30 @ 09:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0