Kolla i taket. Kolla i taket.

Igår handlade skäggiga damen av mig på Statoil. Här snackar vi inte några fjun på överläppen, nejdå. 2 cm gråa strån runt hela käften och på hakan. Jag visste inte vart jag skulle titta så jag tittade i taket medans skäggiga damen ihärdigt sökte min blick. Antagligen analyserar hon folks reaktioner på hennes något udda ansiktsbehåring och hon tänkte inte gå miste om min. Men tji fick hon. Kolla i taket. En fantastisk lösning på en massa obehagliga konfrontationer.

Kommentarer
Postat av: kisse

jag vet hur det är.. första gången var jag nästan på väg att skratta

2008-09-24 @ 23:05:40
Postat av: Anna

HON VAR DÄR IDAG IGEN. alltså lägg av...

2008-09-25 @ 16:27:40
URL: http://neuf.blogg.se/
Postat av: Josse

HJÄÄÄÄLP , hon kommer till ica med!

Och jag såg henne på Sofiero i somras, på en hundutställning, say whaaat?

2008-09-26 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0