SKUNK<3

Jag är inne i en helt galen drömperiod! Jag vill bara sova sova sova för att det är skitkul att drömma. Jag undrar om jag kanske är lite störd eller något, som lyckas koka ihop allt jag kokar ihop. Jag är lika förvånad varje gång jag vaknar. Jag vet att drömmar är halvkul att läsa om, för de är osammanhängande och det går aldrig att måla upp dem så att de blir lika roliga efteråt.

Men en snabb bara: Jag drömmer att jag ligger och sover i min säng. So far so good. Trots att dörren är låst öppnar Ingrid den på glänt och släpper in en helt enorm hund (antagligen inspirerat av en äckligt gigantisk hund jag såg utanför skolan och blev skiträdd. Det var liksom inte normalt!!). Hunden hoppar glatt in i rummet och river ner allt. Jag skriker uuuuuuuuuuuuut och kastar den ut genom fönstret. När jag vänder mig och och beskådar röran sitter en SKUNK och tittar storögt på mig. Jo. En skunk. Vem fan drömmer om en skunk liksom?! Det är så ologiskt...


Den såg ut exakt såhär! Jag visste inte ens att jag visste hur skunkar såg ut. Sjukt.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Inga drömmar om Freddy Mercury? ;)

2009-12-04 @ 11:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0