Ge mig festival (och en öl?)


Åh vet ni vad jag hittade i mina gömmor precis? Två stycken engångskameror, med OFRAMKALLADE bilder från Hultsfred 2007. Sjukt. Jag visste att jag hade dem någonstans, men jag har totalt glömt bort dem. Måste ta tag i detta, nästa vecka är det jag som går till framkallarrrn! Det här är för övrigt en av totalt tre bilder jag sitter inne på sen den trippen. Och då ska sägas att det togs typ tre miljoner. Skit också!

Jag påminde förresten Boppa här om veckan om när vi rullade ner för en backe på campingen, inrullade i toapapper, och hon kom inte ihåg det! Eller, hon kom förstås ihåg toapappersdelen, den är rätt svårförträngd, men att vi rullat kunde hon inte erinera sig. Okej för att bli påmind om saker man gjort på fyllan någon dag senare, men två år?? Har inte allt mer eller mindre klarnat då? Boppa Boppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0