Godnatt?

Jag funderar på om jag ska våga sova. Sist jag gjorde det resulterade det nämligen i snuskiga drömmar och huvudvärk hela danna dag lång. Försökte, i vanlig ordning, tyda mina drömmar med min hopplösa drömbok. Den är alldeles för pretentiös och seriös för att bringa någon klarhet i mitt flumdrömmande... Om jag till exempel vill veta varför jag hånglar med en läcker ung man ovan på lådan med russin till extrapris i mataffären, ja då har drömboken inte ett enda vettigt förslag på betydelse. Inte heller när jag och Björn Gustafsson ligger i en himmelssäng på melodifestivalscenen och pratar om livets stora frågor, men han reser sig och går för att han tycker att jag "inte är på hans nivå". Lite senare går jag på catwalken i en stor fluffig päls när designern hoppar upp framför mig och vrålar: DET HÄR ÄR INTE MIN PÄLS! GET OUT OF MY FASHIONSHOW! Varpå hon sliter av mig pälsen och jag står naken framför hela världens modeelit. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0