Hårbitter

Jag har så mycket panik på min utväxt så att jag PÅ ALLVAR, JOOOOO PÅ ALLVAR funderar på att raka av allt mitt hår. Blondering var helt klart det värsta hårbeslut jag någonsin tagit (färga svart inräknat). Det är inte bara det där med råttfärgsutväxten, jag har dessutom tappat säkert 25% av mitt hår. Det är så jävla lite kvar i hästsvansen. Sånnadär vikar, som killar får, i typ tidigast 35-årsåldern. JAG HAR DEM! Och enligt Ingrid har jag en kal fläck i bakhuvudet också som jag inte själv kan se. Men så blir jag lite på bättre humör efter en koll i webbkameran! Kolla! Det syns knappt, visst gör det inte?! Åh tänk om jag kunde få leva i min webcam...


Jag har bakat scones idag! Tack kära mor för bakpulvret, nu blir det kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0