Lite gammal hederlig måndagsbitterhet!

NYÅRSÅNGESTEN ANFALLER! Är det någon mer som känner den? Jag har aldrig riktigt fattat hypen, klart det är nice med fyrverkerier och skumpa och nytt år och sådär, men hela grejen har blivit så prestigefylld på sista tiden. 2 månader innan börjar tävlingen! Någon ska fira på ett jävla slott, någon ska äta 13-rätters med 700 pers, någon har köpt 10 000-kronors skumpa och någon en 10 000-kronors klänning.

Men det värsta i år är en ny liten detalj som jag aldrig förut har hängt upp mig på. Man måste visst utgöra 50% av ett par för att vara berättigad ett nyårsfirande. Nu är jag orättvis. Klart singlar FÅR vara med. Och detvet ju alla, hur KUL det är att vara ensam singel bland 10 par. Tja, så tävlingen i mest fancy nyår vinner jag garanterat inte. Min bästa plan just nu är att överdosera lite starka sömnpiller och sova mellan 14.00 nyårsafton till 14.00 nyårsdagen. Ville bara säga det så att är det väl händer har jag haft flera veckor på mig att berabeta sorgen i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0