OKEJDÅ


Jag älskar min ögonsbrynspenna, det vet vi. På sista tiden har jag nog faktiskt missbrukat den vid många tillfällen. Aldrig har jag fått en komplimang, och två stycken har ärligt sagt att de tycker att det är fult när jag fyller i mina ögonbryn sådär mycket som jag vill göra - 1. Mamma. Hon tycker jag ser ut som en clown. Jag slutade lyssna på mamma när jag var 14 så jag bryr mig inte. Och 2. C - sist jag var i Paris stal han min ögonbrynspenna och gömde den, två minuter innan jag skulle åka fick jag tillbaka den men då var jag redan på bristningsgränsen efter 3 dagar utan mina ögonbryn. Men det fungerade lite kanske som terapi också, bryta beroendet liksom. För sen dess använder jag pennjäveln kanske varannan gång jag sminkar mig istället för varje och tre gånger däremellan. Och jag vet inte?! Jag tror jag börjar gilla det till och med... Jag ser helt snäll ut utan de där svarta strecken i ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0